Пром дозволяє задавати шаблонні метаописи для
Головної, Сторінок Категорій та Послуг, Сторінок Товарів та Виробників, за допомогою функцій -
плейсхолдери Prom.ua (Шаблонні теги, спеціальні змінні, які автоматично підставляють дані компанії чи товару), таких як:
🔹
[Компания] - підставляється назва вашої компанії (без лапок)
🔸
[Телефон] — основний телефонний номер вашої компанії.
🔹
[Регион] — замість цієї змінної в Title автоматично поставляється регіон, у якому працює компанія.
🔸
[Верхняя группа] — виводиться назва батьківської групи товарів/послуг (якщо є)
🔹
[Группа] — назва категорії
🔸
[Цена] – значення ціни товару або його ціни зі знижкою (якщо є).
🔹
[Бренд] - Компанія-виробник товару, вказана при його редагуванні.
🔸
[ID Товара] — Унікальний ідентифікатор товару/послуги на порталі.
🔹
[Товар] - Назва товару
Наприклад, шаблон для Title може виглядати так:[Товар] [Бренд], вибрати з
[Груп], купити в
[Регіоні] недорого від компанії
[Компанія], тел.
[Телефон]А результат буде наступний:Пилосос VC248HNJGPT/EV Samsung, вибрати з
Пилососів Samsung, купити в
Києві недорого від компанії
Магазин «Райдуга», тел.
+3801111111111Такий підхід допомагає швидко заповнити сотні позицій. Але важливо розуміти, що це — лише базове рішення і воно не завжди коректне - як в автоматично сформованому прикладі вище.
Автоматичні шаблони не враховують специфіку товарів, конкуренцію за ключовими словами та унікальність описів.Тому для покращення позицій у видачі
необхідно аналізувати ключові запити й створювати унікальні метатеги вручну — під кожен тип товару або категорію.В свою чергу наша
компанія Internet Solutions більш детально вивчає нішу продажів і підбирає релевантні ключові запити під кожну сторінку, роблячи її унікальною для виводу вашого сайту в топ видачі Google. Якщо у вас не вистачає часу чи не вистачає ресурсів для аналізу кожної сторінки, тоді можете звертатись до нас за допомогою в
SEO просуванні сайту в Google