Форма зворотного зв'язку
Залиште заявку і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Яка послуга цікавить
Натискаючи на кнопку "відправити заявку" ви погоджуєтеся з нашим призначеним для користувача угодою і політикою конфіденційності
Форма обратной связи
Оставьте заявку и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время
Какая услуга интересует
Нажимая на кнопку "Оправить заявку" вы соглашаетесь с нашим пользовательским соглашением и политикой конфиденциальности
Форма обратной связи
Оставьте заявку и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время
Какая услуга интересует
Нажимая на кнопку "Оправить заявку" вы соглашаетесь с нашим пользовательским соглашением и политикой конфиденциальности
Форма обратной связи
Оставьте заявку и наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время
Какая услуга интересует
Нажимая на кнопку "Оправить заявку" вы соглашаетесь с нашим пользовательским соглашением и политикой конфиденциальности
и приведем целевых
клиентов из социальных сетей!
Як отримати майже 1000 замовлень за 2 місяці з соціальних мереж, рекламуючи всього 2 види товару
— Таргетинг у соціальних мережах
Залишити заявку
Ua
Ru
Сопровождаем
Запускаем
Развиваем
Нижче представлений успішний кейс із запуску реклами в соціальних мережах
———
Cтоли розкладні і садові шланги
Тематика інтернет-магазину:
Задача:
Збільшити прибуток за рахунок підключення нового каналу продажів
Какие работы были проведены:
———
Запустили рекламу в соціальних мережах на 2 види товару
Створили банера з ресайзами під основні плейсменти

Клієнт обрав 2 види ходових товари, актуальних в весінньо-літній період: садовий шланг і стіл для пікніка. Оскільки товарів тільки два, роботу вели тільки з банерами, без каталогу. Спочатку запустили 2 столи для пікніка, потім по мірі додавали інші товари.
Оптимізація бюджету

Спочатку оптимізація бюджету кампанії стояла як "на весь термін", але по мірі додавання товарів, ми бачили, що розподіл бюджету йде нерівномірно і перенесли все в нову кампанію, але вже з оптимізацією бюджету "сума на кожен день".


Аудиторія

Кожен товар винесено в окрему групу оголошень для того, щоб ми могли зазначати необхідну аудиторію індивідуально "під товар".
Використовували в аудиторії в середньому 2-3 інтереси, щоб охоплювати велику кількість людей. Вік і стать стоять за замовчуванням в більшості товарів, тільки на деякі оптимізували (наприклад, лампа для селфі, там вік вказаний молодше). Постійно вели роботу по оптимізації аудиторії і плейсментів.


Оптимізація рекламних креативів

Допрацювали тексти, додавши на кожен банер кілька пунктів про перевагу тих чи інших товарів. Спочатку на банерах не було ціни - додали на всі актуальні ціни, із зазначенням знижки.


Подальші роботи по проекту

Продовжуємо рекламу в соціальних мережах і додатково запустили товарну рекламу Google Shopping.


Результати
———
Увеличение дохода интернет-магазина
грн.
60 000
Загальні витрати
грн.
523 000
Дохід через корзину
грн.
60,7
Ціна за транзакцію
360
Наведень на телефон
988
Транзакції
Клієнти про нашу роботу
———
Качество обслуживания на высшем уровне! Молодцы, продолжайте в том же духе! Я, как ваш клиент, остался очень доволен вашим сервисом. Будем работать дальше!
Радион Сидельнюк
Все очень качественно и быстро, а главное, работа видна сразу – по количеству заказов. Мой менеджер лучший из всех, что я когда-либо встречал. Буду еще обращаться и рекомендовать вас! Спасибо всей вашей команде!
Андрей Целуйко
Заказали рекламу в Google Shopping, очень довольны результатами, в данный момент этот канал генерирует половину от всех продаж.

Отдельное спасибо менеджеру Екатерине за профессиональные консультации и помощь по любым вопросам.


Алексей
Отличная компания!

Много лет уже с ними сотрудничаем. Только положительные эмоции. Всем рекомендуем!

Максим
Ми використовуємо файли Cookie, щоб дізнатися як відвідувачі використовують наш сайт і надати кращий користувальницький досвід
Приймаю