Оптимізація бюджету
Спочатку оптимізація бюджету кампанії стояла як "на весь термін", але по мірі додавання товарів, ми бачили, що розподіл бюджету йде нерівномірно і перенесли все в нову кампанію, але вже з оптимізацією бюджету "сума на кожен день".
Аудиторія
Кожен товар винесено в окрему групу оголошень для того, щоб ми могли зазначати необхідну аудиторію індивідуально "під товар".
Використовували в аудиторії в середньому 2-3 інтереси, щоб охоплювати велику кількість людей. Вік і стать стоять за замовчуванням в більшості товарів, тільки на деякі оптимізували (наприклад, лампа для селфі, там вік вказаний молодше). Постійно вели роботу по оптимізації аудиторії і плейсментів.
Оптимізація рекламних креативів
Допрацювали тексти, додавши на кожен банер кілька пунктів про перевагу тих чи інших товарів. Спочатку на банерах не було ціни - додали на всі актуальні ціни, із зазначенням знижки.
Подальші роботи по проекту
Продовжуємо рекламу в соціальних мережах і додатково запустили товарну рекламу Google Shopping.